Projekti

Latvijas Republikas pašvaldību policiju pamatfunkciju automatizācija

Posted

print
Latvijas Republikas pilsētu pašvaldību policiju darbinieku pamatfunkciju automatizācija, specifisko elektronisko instrumentu (ierīču) izstrāde un ražošana. Stacionāro un pārvietojamo objektu aprīkošana – Latvijas Republikas pašvaldību policijas  speciālistu darba vietas.

Projekts ieviests un veiksmīgi darbojas vairāk par 10 gadiem.  Projekta attīstība turpinās.

Sistēmas pamatmoduli:

  1. Resursu dispečerizācija – pašvaldību policijas ekipāžu norīkošana un vadīšana, uzdevumu izpildes kontrole;
  2. Pašvaldību policijas ekipāžu darba kontrole tieši transporta līdzekļos;
  3. stacionāro objektu tehniska aprīkošana, ka arī policijas transporta monitorings.

 

    1. Resursu dispečerizācija –  tiek nodrošināta ar sistēmas“SmartMonitor”starpniecību, kas ir mūsu Kompānijas izgudrojums (sīkāk lūdzam skatīties sadaļā “Produkcija”).
    • Notikuma (izsaukuma) fiksācija, ekipāžas un speciālā transporta nozīmēšana;
    • Ekipāža darba kvalitātes kontrole pēc konkrēta izsaukuma, notikuma.

    Katra ailē (formā uz ekrāna) ir visi nepieciešamie dati par konkrēto izsaukumu, statusa ziņojumus no ekipāžas ieskaitot.

    1. Pašvaldību policijas ekipāžu darba kontrole tieši transporta līdzekļos, zemāk noradīto funkciju automatizācija:
    • Ekipāžas autorizācija: pieskaršanās ar elektronisko atslēgu (I-Button) pie uztvērēja. Autorizāciju veic ekipāža pirms izbraukšanas uz izsaukumu. Šī procedūra papildus apstiprina visu elektronisko sistēmu gatavību darbam – tai skaitā datu pārraides ierīces, video reģistratorus, pārkāpēja identifikācijas sistēmas, bākugunis, skaņas brīdinājuma ierīces, citus sistēmas speciālos komponentus, ar kuriem aprīkota konkrēta automašīna.
    • Pēc sistēmas aktivizācijas (ieslēgšanās) uz policijas ekipāžas monitora (ir iespēja komplektēt ar planšeti) tiek attēloti virtuālās vadībās taustiņi. Ar to palīdzību var  īstenot sekojošās funkcijas un iespējas:
    1. “Precīza laika” attēlošana visos transporta līdzekļos – laiks ir sinhronizēts ar policijas pārvaldes monitoringa un kontroles sistēmu;
    2. Attēlošana “statuss komunikācija ar serveri” – automātiskās sakaru operatora izvēles kontrole  un sistēmas pieslēgšana pie policijas serveriem un datu bāzēm.
    3. Video reģistratora stāvokļa attēlošana – informācija par videokameru aktivitātēm (iekšēja, ārēja), ka arī informācija par speciālajiem uzstādījumiem, kas iedarbina video reģistrācijas sistēmu.
    4. Automatizēta pārkāpēju identificēšanas sistēma “Videoreģistrācija” – braucošo vai stāvošo automašīnu skenēšana, valsts reģistrācijas numura automatizēta noteikšana. Vēlāk par katru reģistrācijas numuru tiek nosūtīts automatizēts pieprasījums datu bāzēs un pārkāpumu atklāšanas gadījumā (nav izieta tehniskā apskate, nav apmaksāta autostāvvieta) transportlīdzeklis var būt apturēts līdz apstākļu noskaidrošanās.
    5. Funkcijas “Attālinātā videonovērošana” ieslēgšana – notikumu konstatācija ārpus/iekšpus transportlīdzekļa. Iespēja attālināti vadīt visas videokameras, kas ir izvietotās policijas automašīnā, dispečers attālināti var veikt video un audio materiālu fiksēšanu.
    6. Automatizēts datu pieprasījums par vadītāju – ar borta datora “SmartCar” starpniecību automātiski tiek nosūtīts pieprasījums Iekšlietu ministrijas datu bāzēs un sniedz visu informāciju par pārkāpēju.
    7. “Navigacija” – iespēja meklēt vajadzīgo objektu un maršruta plānošana līdz tam.
    8. Ārkārtas gadījumā – ieprogrammēto paziņojumu ieslēgšana un atskaņošana (ugunsgrēks, terora akts, dabas katastrofas un t.l.)

     

    1. Valsts policijas automašīnu tehnisks (datorizēts) aprīkojums:

    Sadaļā “Galerija” ir attēlota elektronisko ierīču izvietojuma shēma patrulēšanas mašīnās.

    Sistēmas vadīšanas pamatmodulis ir daudzfunkcionāls borta dators “SmartCar”, kuru ražo mūsu Kompānija (skatīt sadaļā “Produkcija”).

     

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *